lördag 27 augusti 2011

Prayer for the Weekend

Då var det helg igen och den här gången kom den verkligen med en skräll. Vilket åskväder i morse! Och vilken varm och fuktig morgon efter alla kylslagna dagar, härligt! Trädgården dryper av fukt just nu, och jag har varit ute med kameran och kryssat mellan byggnadsställningar och fukt för lite sköna gröna droppande bilder. Nu gäller det att ta vara på värmen och de sista dagarna av den sista sommarmånaden, så låt oss hänga på Ola Salo och The Ark i en liten bön om sol i helgen!


Ja, igår gjorde The Ark sin sista spelning någonsin på hemmaplan på Stortorget här i Malmö. Jag var tyvärr inte på plats men önskar jag hade varit det. Musiksverige blir allt bra mycket tråkigare utan dem. Här kommer helgens soundtrack! :)

Kram från 

5 kommentarer:

  1. Här har det inte åskat men det har varit mycket kvavt och av o till väldigt mörkt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja nog känns det härligt att vi får lite värme till, hösten hinner vi ju njuta av ändå :)

    Ha en fin helg, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Skrev ett inlägg från mobilen tidigare idag men det verkar ha fastnat i cyberspace! Nåja, jag ville bara säga att vi har också värme men ingen åska och att jag kommer också sakna The Ark, mycket! Ska försöka få Ola som gästartist till vår julkonsert nästa år... få se om vi lyckas. Då måste du komma :-)
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  4. Vilket fint collage! Jag brukar bäst gilla vanliga enskilda bilder men det där var verkligen fint. Jag har inte riktigt tålamodet med picasa ibland, behöver lära mig det bättre...

    kram louise

    SvaraRadera
  5. Underbart bildcollage! Så vackert med regndroppar på blad och kronblad.

    Konserten igår var verkligen fantastiskt bra! Speciell stämning i och med att det var sista konserten på "hemmaplan". Misstänker att vi kommer att få se mer av Ola Salo framöver, - killen är verkligen en superstar!

    Önskar dig en fortsatt skön helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...