måndag 23 april 2012

En blomma från Tage...

...att starta veckan med. Den är till alla er som läser min blogg och som kommenterar, ger goda råd, uppmuntrar och är sådär allmänt härliga! Tage är en hejare på att plocka blommor, svisch säger det bara och så är allt avplockat. De sista av mina pärlhyacinter hann jag föreviga på detta sätt innan de blev betalningsmedel i lekstugans "taffär". :)























Missa inte att jag har en utlottning för att fira att ni är så många som har hittat hit. Vindspelet kan bli ditt!



Hoppas att solen skiner på er!

9 kommentarer:

  1. Ett riktigt 'grabbatag' om 'pärlisarna':D
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Men vilken liten sötnos! De är ju för goa när de kommer med sina små blommor.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Tackar så mycket för de söta dyrgriparna.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Tack:). Jag gillar din blog jättemycket och läser allt.
    Söt bukett:).
    Är redan med i utlottningen såklart.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild! Sååå mysigt med knubbiga små barnhänder. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hihi.....att plocka blommor är hur kul som helst. Det tycker jag också :))

    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  7. Underbart.
    Här hemma har Svante upptäckt att det är gott med vitlöksblast. Det är bara det att han tycker att vildtulpanerna ser precis likadana ut. Nu tror jag inte att vildtulpaner är giftiga men man vet aldrig vad som slinker in i munnen....
    Fint att du har bilden som header!
    Ha det fint!
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Kjempe koselig med ei lita barnehånd, som kommer med blomster!

    SvaraRadera
  9. Så fint han plockar blommor lille Tage! Det tycker jag han ska fortsätta med, det kommer att bli uppskattat bland damerna när han blir äldre!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en kommentar, det uppskattas må du tro! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...