torsdag 26 april 2012

Som sockervadd

Malmö visar sig verkligen från sin vackraste sida just nu. Parkernas stad gör ingen besviken så här års med mängder av blommande träd och buskar och vita och rosa skyar så långt ögat når... Jag delar gärna med mig lite, så här kommer en glimt från ett regnigt Malmö fullt av rosa fluff.






Förresten, idag fyller en av mina favoritbloggar, Trädgården på Höjden, ett år! Redan första gången jag hamnade där fastnade jag för alla vackra bilder och inspirerande och välskrivna texter. Dessutom visade det sig att bloggägaren Åsa och jag hade mycket mer än trädgård tillsammans, och jag är så glad över att ha fått möjligheten att hitta en ny vän i henne. Titta in på hennes fina blogg och passa samtidigt på att vara med i utlottningen av en kalasfin hängmatta. Grattis Åsa, till ett fantastiskt första blogg-år!

 Ha en fortsatt fin torsdag allesammans!

Kram från
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...